Mållös och drömmar

Vilken respons jag har fått från mitt inlägg igår. TUSEN TACK alla ni som hjälpt mig! Hade inte räknat med detta alls. Mer er hjälp ska jag nog ro iland detta och förhoppningsvis så får jag ett par väldigt roliga och lärorika veckor som jag sedan kan dela med mig av. Och om det fortfarande är någon där ute som kan tänka sig att hjälpa mig så tveka inte att höra av er. 
 
Något annat som jag kan passa på att tala om är att jag nu har sagt upp mitt lilla hus, jag och mina gylleneflickor flyttar tillbaka till Sundsvall i mitten av december för att avsluta studerina där. Det känns lite tråkigt att lämna denna fina stad men jag har en C-uppsats till att skriva och det kändes bäst att skriva den på plats i Sundsvall och för att Diva ska få fortsätta simträna hos simfröken Marie. Efter den terminen får vi se vad som händer, många dörrar står då öppna. 
 
Kom ni ihåg att jag skrev HÄR att jag hade några idéer som jag funderade på. Efter att ha fundera och låtit besluten mogna ett tag så tänkte jag nu passa på att avslöja vad det är för något. Jag har nämligen ställt in siktet på att bli diplomerad hundmassör och förhoppningsvis så blir det diplomerad fysioterapeut så småningom också. Det är bara pengarna som saknas för att jag ska kunna börja utbildningen och förhoppningsvis så löser det sig framöver med den delen också. Efter att ha gått igenom både Divas problematik, Tessies spondylos och Joys inflammation så känner jag att det vore riktigt roligt att faktiskt få arbeta med både friskvård och rehab. Den som lever får se om drömmen går i uppfyllelse.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0