Belutsångest

Känner mig som ett lite barn som ska försöka välja ut det godaste godiset i en affär vars alla godissorter är goda eller på sommaren när jag ska välja kulor till glassen. Bara det att denna gång är det inte ett beslut som försvinner så fort jag har ätit upp det. Denna gång är det ett stort beslut. Beslut om vart jag ska plugga till hösten. Anmälan öppnar nästa torsdag och hur jag än vänder och vrider på det så blir inte saker och ting mer logiska. Jag trodde jag hade bestämt mig, bara för att nästa sekund ändra mig. Jag har skrivit upp fördelar och nackdelar på en lapp för att försöka bestämma mig. Det har inte gjort saken enklare utan jag inser bara mer och mer vad de olika orterna har för bra saker att erbjuda och alla bra saker jag vill ta vara på. Jag skulle behöva klona mig!!


Nå väl, jag har några veckor till på mig att fundera tills anmälan stänger. Nu är det dags att återgå till studerandet så jag verkligen kan söka något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0