Min Joy


Foto: Stefan Hansson

Jag är så innerligt glad att jag har fått köpa Joy. Vi passar kanon bra ihop, och nu känner jag att vi har lärt känna varandra så pass bra att vi är mogen att sikta både uppåt och framåt i träningen. Fria följet går bättre och bättre. Hon har en riktigt härlig attityd där och svarar jättefint på mina hjälper. Verkligen superkul :D Vi tränar korta men intensiva pass och fokuserar mycket på kvalitet. Två eller tre klockrena gånger ska det vara av momenten. Medan suget finns kvar så får det vara slut på träningen. Allt för att vi ska hålla träningen intressant och föda sug efter mer. Apporteringen med träapporten går framåt, hon kan nu sitta stilla med den på min vänstra sida utan problem (gick väldigt fort för henne att snappa upp det). Fjärren ser det ut som att hon kommer ha som favorit moment ;) Det är helt galet vad fort hon tog åt sig den och jobbar fint. Nu ska vi övergå till att jobba på stadgan i skiftena. Hon utmanar mig ständigt och alltid med nyfikna ögon och beredd att jobba lite till. Jag tror jag är i hundtränarhimlen :O Min fantastiska svarta pärla <3

Jag är ledsen att jag inte kommenterat i så många bloggar, har haft lite mycket både i huvudet och att göra men hoppas att det ska bli bättre hädan efter. Tack för era fina kommentarer också och alla hållna tummar för Joy, ni är guldvärda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0