Den stora vida skogen

Idag fick Joy för första gången gå ut i skogen. Skogen är nästan vid husknuten men med en grusväg mellan som just nu är väldigt hal så Joy fick åka väska ut till skogen, vilket hon tycker är väldigt skojigt. Med tanke på hur hon röjer runt här på tomten så tänkte jag att hon skulle bli överlycklig över att komma ut i skogen och springa fritt. Men min lilla Joy tyckte den stora skogen var läskig, hon gick en halv meter bakom mig nästan hela tiden. Gnagde lite på en enbuske, balanserade lite på en stock och åt lite på de frusna gräset. När hon hörde några hundar skälla så vart lilla Joy osäker (kanske sa de nått hemskt?) och eftersom jag satt på marken var hon kvickt upp i mitt knä och sökte skydd. Några bilder fick jag till när hon inte var fast klistrad vid mina ben.
Liten bit ifrån matte vågade hon allt gå och undersöka en spännande gran!


Kontaktträningen börjar ge resultat.

I eftermiddag har vi hunnit med att träna lite kontakt och hon börjar bli riktigt duktig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var inte helt fel med lite valpgos igår, hon är för himla söt!

2011-12-11 @ 22:48:22
URL: http://sandracjonsson.wordpress.com/
Postat av: sofie

sötnötan.!

2011-12-12 @ 16:41:00
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0