Vi kom med i talangtruppen!

Du och jag <3
 

Igår fick vi beskedet att vi kommit med i talangtruppen i lydnad och får åka på talanglägret i Vårgårda i november. Fick läsa mailet fler gånger innan jag förstod vad som stod i det, var till och med tvungen att titta på deltagarlistan för jag trodde att de hade skickat den fel men icke vi kom med! Haha! ;) Och självklart var jag tvungen att fälla några glädjetårar också :P Hade aldrig vågat drömma om att vi skulle komma med. Upptäckte sent att inbjudan kommit ut och fick spela in filmen i spöregn eftersom det inte fanns fler dagar kvar, det gick det med. Så lycklig över att vi får denna möjlighet! Bästa pärlhunden. 
 
Inte nog med det så laddar vi nu för en helgens kurs för Lena Löfroth där jag ska vara åskådare. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort grattis!

Svar: Tack så mycket!! :)
None None

2013-10-04 @ 12:51:47
URL: http://www.mivinnas.se
Postat av: Jeanette, Sly, Maya & Joy

Stort Grattis! :-)

Svar: Tack så mycket!! :)
None None

2013-10-04 @ 15:33:24
URL: http://www.starsweepers.se
Postat av: Kerstin

Vad roligt! Grattis!

Svar: Tack så mycket!! :)
None None

2013-10-07 @ 08:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0