tjugotredje oktober

 
Sitter med vetenskaplig artiklar upp över öronen. En 10 sidig litteraturstudie ska vara klar om precis en vecka och ett paper på 3 sidor om teoretiska ramar inför magisteravhandlingen. Sista veckan innan deadline brukar alltid innebär en massa skolarbete och det är inget undantag denna gång. Självklart var min dator tvungen att sluta fungera och en ny hårddisk behöver sättas in. Som tur är så lagas den till helgen och under tiden har jag fått låna en dator.
 
Igår hade vi första tillfället med projektekipagen och de var riktigt tappra som stod ut med att träna en stund i SPÖregn. Vi vart nästan helt dränkt under den korta stund vi var ute så vi hoppas på bättre väder vid nästa tillfälle. 
 
Dags att ta en promenad med hundarna innan jag ska fortsätta med näsa i en ny artikel.  Tur jag har hundarna som måste få komma ut på promenader och lite träning så hjärncellerna får vila lite mellan varven. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0