Flytt

 
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Flytt och skoluppgifter har stått i fokus men nu är vi så gott som inflyttade, bara lite små saker som ska packas upp i morgon. Mina två hjärtan verkar ha kommit till ro i vårt nya hem och det har gått förvånansvärt bra. Trodde de skulle skälla som dårar så fort någon gick ute i korriodern men icke, de är helt tysta och bara lyssnar. Det kommer nog bli bra här, det är ett fint område med bra skogsområden för hundarna, är säker på att vi kommer trivas.
Diva är fullkomligt galen, hon springer i cirklar runt mig så fort vi kommer ut. Gick runt Sidsjön idag och blev stoppad av personer som tyckte hundarna var så fina och visst är det tollare? Haha, de är nog inte van att se golden med samma färg som Joy har. I övrigt har jag varit ute på en helt underbar tur på en islandshäst kille idag, krispig höstluft och med trevligt sällskap startade dagen. Hur kan den bli annat än bra då? Nu väntar en kväll framför en film innan vi går till sängs. I morgon tror jag lite träning med hundarna står på schemat och lite fotbollstittande. :) 
 
 Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0