Grått och mulet

 
Gråa och mulna dagar avlöser varandra. Jag längtar mer än någonsin efter sol och värme. Snälla vår kom fort!
 
Träningen har legat lite i träda eftersom jag har haft en massa skolarbete att göra men nu måste det bli ändring. Joy är nämligen anmäld till en rallylydnadstävling och jag har även (brytit ihop och kommit igen) anmält Diva till en tredje mästarklasstävling i rally. Har gjort upp en ny plan för Diva och hoppas att den ska hålla. Jag såg just att Diva och jag finns med på kvallistan för rallylydnads-SM i år. Även om vi ligger väldigt långt ner så känns det lite inspirerande att faktiskt stå med över huvudtaget. 
 
Går just nu på nålar, Joy ska enligt beräkningarna börja löpa när som helst och vi har ett MH inbokat.... Så hon har några dagar till att spela på innan det blir för sent. Behöver jag säga att jag kolla om hon börjat löpa i pari och minut? Haha!! Håller tummarna att det ska komma igång snart och att vi kan göra vår efterlängtade tur ner till Skåne om några veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0