You and me


Min vackra svarta pärla <3

Dagen började med en föreläsning på 3 timmar, var så trött att jag nästan somnade. Efter att ha konsumerat en stor kopp kaffe på rasten så lyckades jag iaf hålla mig vaken tills föreläsningen var över. Anledningen till tröttheten: Diva tyckte nämligen att 05.30 var en perfekt tid att vakna! Varken jag eller Joy höll med och låg kvar och halvsov ända till 7. Inte ultimat att lämna dem efter bara en natt i stugan men jag hade inte så mycket till val, men hundarna skötte sig utmärkt (vad jag vet) när jag var på skolan. 


Min fina Diva <3


Hundarna är nu motionerade och ligger nöjt och sover på golvet. Det är verkligen härligt att kunna sätta sig och plugga efter en härlig promenad medan hundarna sover. 




Nu gäller det att sätta fart med pluggandet innan vi ska ut och träna ett kortpass och innan Sofie kommer förbi på en fika. 

Ha de gött!
Trackback
RSS 2.0