Mer energi sökes

Jag vinkade av mormor och morfar för några timmar sedan, vi har haft en trevlig dag tillsammans. Bland annat var vi en tur till Åsby Hem och Trädgård, den butiken kan jag gå i flera timmar utan att tröttna. Nackdelen är att det finns så mycket man vill ha och inte lika mycket pengar.
 
Hundarna ha fått sin promenad och lite träning som vanligt och de ligger nu trötta i sina bäddar och sover. Idag har vi utforskat en ny stig på andra sidan Dingtuna, mycket mysig björkskog ledde den oss igenom. Jag räknar ner dagarna till nästa fredag då det är återbesök för Joy och hon förhoppningsvis får klartecken att springa så fort benen går i skogen igen. Joy har mörknat rejält på senare tid och nu mer har hon en rand ca 5 cm ner på bakbenen där den ljusa valppälsen börjar. 
 
 
Huvudet är trött, kroppen är trött och fortfarande har jag en seminarieuppgift som måste skrivas klart. Mer energi mottages gärna! Lika bra att sätta igång så jag blir klar någon gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0