November

 
November är redan här och fyra dagar har redan gått. Vart har detta år tagit vägen tro? Har ungefär 6 veckor kvar här nere innan vi tar vårt flyttlass och flyttar hemåt igen. Det känns faktiskt lite konstigt men skönt.
 
Har hunnit med en sväng till Åsby Hem & Trädgård idag. De har tagit fram all julpynt där, så mycket fint som jag skulle vilja köpa. Synd att plånboken inte är större.... Fick iaf med mig denna fina låda/skrin. Vet dock inte vad jag ska stoppa i den ännu men jag antar att det visar sig. Sedan blev det en sväng till Erikslund för inhandling av diverse nödvändigheter. Har sprungit runt på alla sport- och mataffärer i hopp om att hitta ett par tjockare fleecevantar men inte hittat några. Chansade och tog en tur till US Sport idag och där hittade jag ett par svarta (med rosa kant), nåväl de är varmare än mina fingervantar iaf. Joy fick följa med in på Djurmagazinet för att handla tuggben, trodde hon skulle vara mer speedad än vanligt men hon gick så snällt bakom mig hela tiden. Gulle hund! Vi har nyss kommit in efter en härlig långpromenad runt elljusspåret och resten av dagen ska nog tillbringas med näsan i någon skolbok. Hoppas ni andra har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det där låter som en härlig dag och så skönt med varma vantar, det är KALLT ute märkte jag idag!=)

2012-11-05 @ 16:20:11
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0