Långhelg

 
Nu har jag äntligen fått helg, eller nästa iaf. Måste nog göra lite skolarbete i morgon förmiddag men sen så tänker jag inte plugga något mer förren nästa vecka.
 
Kom till skolan idag för att lämna in hemtentan och när jag skulle skriva ut den såg jag att jag missat en artikel som var tvungen att vara med så det var bara att åka hem igen och skriva klart. Efter andra turen till skolan och en snabb visit på affären anföll tröttheten. Det känns som att jag skulle behöva sova i 2 veckor innan jag blir pigg igen. Det blev en kort promenad med hundarna så de fick springa av sig och lite lydnadsträning då jag inte orkade något mer idag. När vi kom in var det bara att ta tag i städningen och ett golv fullt med lortiga hundtassar. Första maskinen med tvätt är igång och hundarna ligger nöjt och tuggar på sina tuggben. Jag ska nog göra dem sällskap med en kopp te framför tv:n. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0