En helg med sällskap

 
I torsdags kom Daniella och Snuffi med tåget från Gbg. Vi har haft en väldigt bra helg och jag saknar henne redan. Vi har gått långpromenader med hundarna, Snuffi och Joy har sprungit och lekt på ängar, druckit te, sett på film och serier, tittat på fantastiskt fin stjärnhimmel, gått i affärer, pratat en massa och ätit Ben & Jerry's. Det var första gången vi träffades men det kändes som vi känt varandra väldigt länge, fina vän! <3 Tårarna var ett faktum då jag lämnade av henne på stationen i kväll. Jag hoppas vi ses ganska snart igen!
 
Stömsholms Slott
 
 
Joy, Diva och Snuffi
 
<33
Ikväll ska det packas i massor då jag tar mitt pick och pack och åkter till Sundsvall i morgon för att spendera resten av veckan där uppe. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, det är fascinerande hur det kan kännas som att man känt varandra länge, fast man aldrig träffats.!! Kör försiktigt uppåt nu & ha det toppen :)

2012-11-20 @ 14:06:38
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Låter som en riktigt bra tjejhelg =)

2012-11-24 @ 15:53:27
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0