Mina tre olika gyllene



Joy, 8 månader, jaktlinjer



Diva, 5 år, jaktlinjer



Tessie, 10 år, utställningslinjer

Mina 3 gyllene har verkligen olika utseende. Nu är inte Joy färdig växt ännu så hon lär säkert ändra kroppen en aning innan hon är klar. Både Diva och Joy älskar att arbeta och vad jag än hittar på blir de glad. Tessie demot tycker bäst om att ligga ute och sola nosen, ett varv på agilityplanen går också an, innan hon blir för trött, och lite trix fungerar också. Jag är fantastiskt glad som har fått möjlighet att äga dessa tre fina hundar med olika utseende, förutsättningar, intressen och egenskaper. Tänk att det kan finnas så mycket varriation inom en ras, vilket såklart har sina nackdelar.

Kommentarer
Postat av: Malin & Dima

De är jättefina alla tre!! Tycker Joy ser högre ut än de andra :)

Snart ses vi på SM!! :))



Kramar Malin & Dima

2012-05-31 @ 17:59:15
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0