Fredagskänsla


Förra vecka beställde jag smycken av Caroline och här är resultatet. Detta är ett armband med 3 ringar, den första som ni kanske ser står det Joy to my world och reprensenterar självklart Joy. Diva har ring nummer 2 där det står Diva- in my heart, Tessie har ring nummer 3 och där står det Tessie - one of a kind.
Jag beställde även ett halsband som ni ser nedan.



Som ni kanske kan se så står det <3 Forever in my heart <3 i ringen och på brickorna från vänster står det Joy, Diva och Tessie.



Så nöjd med smyckena!


Upptäckte i förrgår att Divas muskel på det opererade frambenet var mycket mindre än det på den högra. Har masserat det med novafonen men den är fortfarande mycket mindre. Detta tyder på en snebelastning så nu ska träningsschemat ändras så hon kan bygga upp musklerna på vänsterframben också så det slipper bli några belastningsskador. Hon kommer även få massage av novafonen så ofta jag har möjlighet för att mjuka upp musklerna.
Men nu tar vi helg och sätter oss i soffan och kollar på Social Network och firar att jag klarade tentan med naturgodis :)
Ha en trevlig kväll och helg alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0