Midsommar 2012 i bilder och text


S'mores


Grillning av marshmallows


Marshmallows


Jag


Linnéa, Emelie och jag

Igår åt jag först middag med mamma och pappa, grillad lax, färsk potatis och sallad. Sedan hämtade jag upp Emelie och Linnéa för lite grillning av marshmallows och en massa prat. Å vad jag har saknat våra tjejkvällar. Hade verkligen en mysig kväll igår! Tack för att ni förgyllde den.

Träningen med Joy går framåt. Bara efter några gånger så har hon snappat upp rörelserna på 3:ans fjärr. Nu gör hon dem i princip helt själv framför mig. Verkligen imponerande! Det ställer verkligen krav på mig som förare när hon hela tiden tänker själv och framåt. Samtidigt som det är så roligt och utmanande. Efter träningen igår svävade jag på små rosa moln och lika så efter dagens träning. Som jag älskar lilla Joy!


Joy

Kommentarer
Postat av: Lisabet

Gud vad duktiga du och Joy är! Herregud, önskar jag hade börjat träna treans fjärr tidigare med mina hundar xD
Hon verkar vara ganska lik Oyster när du säger att hon tänker själv, hänger man inte riktigt med så har Oys kommit på egna lösningar på hur momenten ska se ut. Men det är roliga hundar, som har huvvet med sig och anstränger sig, hellre det en slöa segisar :)

2012-06-24 @ 21:14:48
URL: http://aussieactionsmirra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0