Badbilder

Jag har verkligen legat på latsidan då det kommer till bloggandet. Mycket av tiden har gått åt till att leta boende, leta en ny bil, jobba och träna hundarna. Jag har tackat nej till Lunds Universitet eftersom jag inte hittade något boende och hoppas att något av de andra universiteten tar in mig istället.
 
Idag har Joy tagit ett stort steg framåt i lydnadsträningen och det känns så himla bra. Efter att hon har varit lite slö i samband med löpet så är energin tillbaka igen. Idag har vi varit till standen, helt ensam var jag, Joy och mamma.
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myys!! När får du veta vart du hamnar?! TÄNK OM du hamnar här, wow lixom!!:)

2012-07-31 @ 16:29:26
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0