2012 & 2013

 
De flesta fyller nu sina bloggar med sammanfattningar kring det år som gått och med nya mål inför nästa år. Jag tänkte att jag skulle göra det samma. 
 
 
2012

Diva:
Eftersom Diva opererades förra hösten så hade vi inga mål inför denna säsong eftersom vi inte visste hur det skulle bli med henne och lydnaden las på hyllan. Vi kom dock ut på tävlingsbanan ändå, debuterade i rallylydnad och erövrade 3 klasser.
 
14/4 Nybörjarklass 87p (godkänt)
14/7 Nybörjarklass 85p (godkänt)
15/7 Nybörjarklass 79p (godkänt)
RLD N
 
12/8 Fortsättningsklass 85p (godkänt)
8/9 Fortsättningsklass 80p (godkänt)
16/9 Fortsättningsklass 100p (godkänt)
RLD F

13/10 Avanceradklass 54p (ej godkänt)
20/10 Avanceradklass 88p (godkänt)
28/10 Avanceradklass 86p (godkänt)
1/12 Avanceradklass 88p (godkänt)
RLD A
 
Joy:
Det enda målet jag hade med Joy detta år var att gå på mig egen magkänsla och inte rusa fram för att åstadkomma något. Jag är väldigt nöjd med det vi har gjort tillsammans och på den punkt vi är idag. Det råkade slinka med en rallylydnadstävling för vår del för att jag skulle få möjlighet att "känna" på henne när jag var nervös.
 
1/12 Nybörjarklass 87p
 
Mål 2013
 
Diva:
Efter att ha fått klartecken från Stefan så är vi tillbaka på banan med lydnaden så kommer det ligga som fokus nästa år. Tanken är att vi ska göra vår första start i rallylydnadens mästarklass om ca en månad. Det blir till att ligga i hårdträning under jul ;)
 
Lydnad:
1 första pris i 3:an 
Start i Eliten
 
Rallylydnad:
3x godkända tävlingar i Mästarklass
Rallylydnadsmästar
Kval till Rallylydadns SM
 
Joy:
Lydnad:
1 första pris i lkl 1
1 första pris i lkl 2
 
Rallylydnad:
2x godkända tävlingar i nybörjarklass
 
Ett MH ska också genomföras och höft- och armbågsröntgen. 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bra jobbat! Och spännande mål!

Svar: Tack så mycket!! Ja de ska bli riktigt kul :)
None None

2012-12-15 @ 07:49:43
Postat av: sofie

det fixar ni!:)

2012-12-16 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0