12-12-12

12-12-12, en speciell dag utan något speciellt. Jag har tillbringat dagen i soffan med datorn i knät för att skriva på uppsatsen. En långpromenad och lite inomhus-träning har vi också hunnit med. Jag har tagit tag i stegförflyttningarna med Joy på allvar nu och bara på några gånger har backandet börja ta form. Divas fokus ligger mycket på stabila skiften i fjärren. Inget fuskande tillåts. Riktigt roligt med allt små pill. Och nu börjar det till och med att börja med detaljer i Joys träning. 
 
Igår fick Joy en  tidig julklapp i form av ett nytt halsband, ett svart från Hurrta Collection. Så nu matchar det hennes fina sele. Igår han jag också med en trevlig middag och filmmys hos Sofie mellan pluggandet.
 
 
Jag har börjat packa ihop mina saker här nere, nästa vecka beger vi oss upp till Sundsvall igen för att avsluta utbildningen där. Sedan får vi se vad som händer efter det. Tänk vad denna höst har gått fort, jag tycker nyss det var jag flyttade ner. 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tips: Om det blir kallt åt er inne i stugan så kanske du kan ta in kupévärmaren, om du nu har en bärbar sådan.

Svar: Men så fiffigt! Den tanken har jag inte ens tänkt. Tack!! :)
None None

2012-12-13 @ 07:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0