Ledighetslyx!

 
Min fina pärla <3
 
 
Började dagen med en långpromenad med Joy på stigar vid havet och i skogen. Lilla skrutt var pigg idag och sprang glatt på framför mig och undersökte spännande saker. Vi njöt nog lika mycket både hon och jag! Tanken var att vi skulle träna lite lydnad i eftermiddag men det blev så varmt så vi får vänta till kvällen, lika så får Tessie och Diva vänta tills de blir lite svalare med deras promenad. Istället har jag tagit tag i städandet av mitt rum, och börjat plocka ner saker som jag inte behöver innan jag flyttar i flyttkartonger. Jag kan inte riktigt förstå att jag om 3 veckor inte längre bor här utan 40 mil söderut!! Och om lika lång tid så börjar jag på min första C-kurs, med C-uppsats. Lite läskigt är känns det allt samtidigt som det kommer bli ett härligt äventyr! 

Kommentarer
Postat av: sofie

världens bästa äventyr, till och med. hihi!

2012-08-14 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0