Filmer på Joy

 


Perfekt att ha en stor altan när det regnar ute och hunden är väldigt sprallig. Jag måste dock få tag i ett program där jag kan klippa ihop mina filmsnuttar till en lång. Jag lyckades klippa ihop dem men det blev alldeles hoppigt och hackigt. Så det får bli 3 korta istället. Första filmen är apportering, lite ofokuserad men håller fint. 




Andra filmen är klossträningen. Lite yvig är hon men det tar sig där mer. Förövrigt väldigt fin första bild på oss, haha!!



Film nummer tre är fritt följ. Helt underbart att se denna lilla film, vi har slitit och slitit med vårt fria följ och nu ser det ut såhär!! Det finns mycket kvar att slipa på och visst kan vissa saker se bättre ut men jag är nöjd. Vi jobbar på och hon är snart 11 månader, vi har lång tid på oss för att det ska bli ett bra fritt följ. Som jag älskar min oslipade pärla! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Gud vad duktig hon är! :D

Svar: Haha, tack!!
None None

2012-08-23 @ 15:19:09
URL: http://emblems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0