Home

Bilen är urpackad och hundarna ligger nöjt på golvet och tuggar ben. Bilresan både ner och hem från Västerås gick kalasbra. Joy sov hela tiden och jag var tvungen att väcka henne 2 ggr båda svängarna för att hon skulle kissa. Det har varit trevliga dagar nere i Västerås hos Sofie. Otroligt mysigt ställe bodde hon på och det  var roligt att träffa Diezel och Elvin igen. Vi hann med en hel del trots att jag inte var där så länge. på tisdagkväll gick vi en promenad, såg på film och pratade en del. I går så var vi till Enköpings brukshundklubb en sväng, efter det så åkte vi hem till Elvins uppfödare och kollade på lammen som hon har och åt lunch. Kvällen tillbringades återigen med en film. På förmiddagen idag åkte vi till en fin gårdsbutik. Vilket mysigt ställe det var, massor med fina saker fanns det. Skulle helst vilja köpa allt sammans!

Joy har skött sig exemplariskt, hon har funnit sig i allt jag har dragit med henne på. Det har varit helt fantastiskt att ha med henne. Otroligt lättsam valp må jag säga.

Otroligt välbehövliga lediga dagar, utan skolarbete och några saker som måste göras! Huvudet har fått vila.


Tack Sofie för de trevliga dagar, de har gått lite för fort måste jag nog erkänna.

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack själv, så mysigt att ha er här ett par dagar vännen! och Joy har verkligen varit duktig, man glömmer att hon är valp. :-)

Stor Kram!

2012-04-12 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0