Rörigt!

Tillvaron just nu är en aning rörig! Vet inte riktigt hur jag ska strukturera upp det. Har inventerat 3 dagar denna vecka och känner att jag inte dirket har koll på något just nu. Mamma kommer hem om en stund med fleccefiltar så jag ska knyta några fler såna innan tävlingen i morgon. 31 ekipage är anmälda i lydnaden men just nu är det 27 som kommer still start varav 8 i ELITEN. Hur kul som helst! Jag ska dra mitt strå till stacken och vara tävlingsledare i klass 2 och elit i morgon.

Idag har jag varit på klubben och tränat med Sofie. Tessie gick otroligt bra idag. FF börjar bli riktigt fint och hennes uthållighet har förbättrats avsevärt bara på dessa få gånger vi har tränat. Rutan är fortfarande lite halvknackig men det tar sig. Och dagen stora jubel går till apporteringen där hon kunde komma in hela vägen och HÅLLA i apporten länge. Superskojigt!! Verkligen trevlig träning ocg gott fredagsfika ;) Diva fick följa med in i klubbstugan medans vi fikade och har även fått en 10 mins promenad. Hon har nu fått börja simma och oj vad glad hon är över det.

Hör och häpna så har jag gjort upp en plan, ska söka den sista 7.5hp kursen som jag behöver i Sociologi B för att få läsa Sociologi C nästa höst :) Kommer läsa den kursern efter jul. Ska bli riktigt roligt det med. Så får vi se vad som händer framöver......

Igår blev pärlan 2 veckor, tiden går så fort, och växer så de knakar gör de. Bara ca 6 veckor kvar innan vi får träffas <3

Grannen står ute och byter till vinterdäck på bilen nu, de betyder att vintern börjar närma sig. Usch! Idag har vi 7 grader, och de ser ut att fortsätta underfär så framöver. Men nu ska jag försöka strukturera upp min dag och ta tag i pluggandet!!
Ha en trevlig helg!



-07 Fina Tessie och otroligt söta Divavalpen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktiga ni! Tack för idag!!:)

2011-10-14 @ 16:33:35
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Ja nästa vecka ska pappa byta till vinterdäck på min bil. Suck.

2011-10-14 @ 16:37:21
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Malin

Låter som en härlig träningsdag! Huja vintern närmar sig med stormsteg... Vinterdäck på här oxå snart..

Gud va kul att se fram emot hämtning av lilla Pärlan :))

2011-10-14 @ 17:48:38
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0