Bubblor

Alla har väl sin egna bubblor antar jag, och jag har fått stifta bekantskap med 2 nya bubblor. (Lagomt flummigt det låter ;)) Innan och vid Divas operation så fanns inte så mycket annat i tankarna än just de och fokus på att hon skulle komma levande ut från operationen  med någon så när god prognos, var det som fanns i tankebanorna konstant. Efter operationsbubblan så vart de skolbubblan och mycket av fokuset låg på skolan. Min nuvarande bubbla är valpbubblan =D Torsdagen den 29 september föddes min lilla pärla! Så om ca 7 veckor får jag hämta henne. De känns fortfarande smått overkligen men otroligt roligt.

Annars händer det inte så mycket här. Tessie tränas inför starten i lkl2, och jag har insett vilken otrolig utmaning de är när fria följet har varit dåligt ända sedan jag började 2004 med henne. Återstår å se om vi får till det, just nu är jag glad om vi får en 5:a =P Det roliga med Tessie är att hon nu visar en glädje i träningen som hon inte har gjort tidigare. När hon ska få hoppa in i bilen efter ett träningspass på klubben så försöker hon promt vänd och springa ut på planen igen för mer träning. Goa tanten!

Igår var jag, Sofie och Martina på klubben och tränade ett pass. Mycket trevligt i strålande sol och snälla Sofie hade bakat kladdkaka som vi kunde ha till fikat efteråt! Tack så mycket tjejer för ett trevligt tränings och pratstund.


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Tänk att du ska bli med valp!!! =)

2011-10-08 @ 22:13:57
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Sofie

Tack själv!! :)

2011-10-09 @ 16:50:09
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Jessica i Colorado

Kul med valp! Antar att den kommer vara uppflyttad till trean samt längre när jag kommer hem! ;)

2011-10-10 @ 05:12:23
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0