Eva Bodfäldt mm.

Jag hade tänkt att jag skulle skriva ett intressant blogginlägg om hur föreläsningen för Eva Bodfäldt var igår men tiden bara försvann! Det kändes som att dygnet enbart innehöll 4 timmar istället för 48. Föreläsningenstema var On/off och mycket bra tankar och idéer fick jag med mig därifrån. Ska försöka skriva ner anteckningarna från föreläsningen till en artikel som Sundsvalls Brukshundklubb ska lägga upp på deras hemsida i helgen så då får ni förhoppningsvis snart också ta del av de bra idéerna från Eva.

Idag har Diva fått utökat sina promenader till 2x15 min och 2x20 min, så nu håller vi tummarna för att hon inte ska bli halt av den ökade ansträningen. Lite träning har vi hunnit med idag också, lite bära pinne fint, jag försökte lära henne att rynka på nosen, men hon bara slikade mig och la huvudet i marken. Får nog anstränga mig lite mer om jag ska lyckas :P


Allting är nästan fixat här hemma nu inför hämtningen av Joy nästa vecka. Pappa ska tapetsera om hallen och slå fast listerna och lite annat fix. Och idag blev det klart att Krankesjöns Black Pearl är Joy. Häftigaste namnet enligt mig ;)

Nu ska jag ta och skynda ut med Diva innan det blir mörkt, solen går idag ner 14.58 så det gäller att raska på. Enligt tidingen ska det blir SNÖ på söndag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nog för att du brukar ha mkt att göra varje dag men vi vanliga dödliga har bara 24h på ett dygn ;D

2011-11-18 @ 21:15:02
Postat av: Cissi

Linnéa: Du ser, ja har påtok för mycket att göra, så jag inte ens håller koll på vad som är normalt. Skulle dock behöva 48 timmar för att hinna med allt kul :D

2011-11-18 @ 23:48:15
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: sofie

Älskade vän, blev ju alldeles tårögd av din kommentar. Tänkte på det idag, att nu har vi inte setts på någon vecka och jag saknar dig... hur ska det då bli i vår, när det förmodligen kommer gå månader emellan? :'( Tur det finns telefoner och datorer säger jag bara.!



Många, många kramar, är så glad som funnit dig, bästaste Cissi!

2011-11-19 @ 00:13:04
URL: http://www.sofiegustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0