Òmi

Här kommer de utlovade bilderna på Ómi som jag och Linnéa håller på att rida in. Han är en otroligt vacker fux, lite busig. Trevligt temperament och otroligt snäll. Hoppas kunna leverera fler bilder längre fram, så ni får se hans fina sommarpäls =) Nu håller vi på att träna eftergift och böjning samt att han ska flytta sig efter skänkel. Kort och gott ska han lära sig att svänga och stanna med hela kroppen och inte glömma hälften =P



Ómi, lite av vinterpälsen finns kvar på magen därför ser han lite fläckig ut.



Òmi och jag.



Linnéa och Ómi.



En till bild på Ómi och Linnéa.

I morgon blir det en uppdatering om dagens aktiviteter och förhoppningsvis lite bilder på Diva och mig =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är jättefin! Inte bara hundar som behöver lära sig att jobba med hela kroppen märker jag :)



Bilderna från idag är färdigredigerade nu, lägger upp dom på bloggen imorgon.

2011-05-22 @ 00:28:49
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Linnea

Men gud vilken sötponny han va på första fotot!! Varför kan man inte ha dom i sängen för Cilia??

2011-05-22 @ 12:05:14
Postat av: Cissi

Hanna: Ja visst är han! Nej då, mkt jobb för att få med hela ekipaget här ;)



Linnéa: Ja jag vet ;) Du får ta de om du vill! Då behöver nog du och Mattias utöka sängen liiite =P Dessutom tror jag inte de skulle vara så bekvämt!

2011-05-22 @ 12:23:13
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vilken fin grabb!

2011-05-24 @ 21:37:31
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0