Bilder från lydnadsuppvisningen förra helgen

Som jag har lovat så kommer bilderna äntligen upp på bloggen från förra helgen. Under veckan som gått så har jag varit helt fast med att skriva A-uppsatsen. Idag klockan 13 var det deadline så det vart 9 timmar i skolan igår och  3 1/2 timme idag innan den var klar. Ämnet som redan vet är besöks- och terapihundar och det har verkligen varit en spännande uppsats att skriva. Nu sitter jag som på nålar och väntar på att få reda på om min uppsats är tillräckligt bra för att få komma upp på opponeringen i nästa vecka. Nervöst är det minsan =P Men efter nästa vecka så är skolan slut för denna termin. 

Diva var verkligen duktig och koncentrerade sig mycket bra trots en massa störning. Hon var helt fantastisk med barnen måste jag säga. Hon var så himla lugn och trots att dom kramade och klappade pussade hon något på dom alls =D Så stolt över min lilla tjej! En tjej till och med tränade sitt, ligg och apportering med henne och hon lyssnade jättebra på henne och lämnade av apporterna till henne utan att ens titta på mig! Imponerad vart jag av henne och om det går så tycker jag ännu mer om henne efter denna helg =P Så stort hjärta i en liten hundkropp!Här kommer iaf bilderna från förra helgen och dem är som vanligt knäppt av Hanna.  Längre ner är det bilder på Diva och Beardisen Viggo. Viggo är otroligt kär i Diva och vill helst vara i närheten av henne heeela tiden. Med andra ord så har Diva fått en pojkvän. Dock tror jag inte det hela är så ösesidigt =P

















Fria följet går bäst då örat är vikt bakåt ;)





Ett mycket fint FF trots att hjärncellerna började bli trött efter ca 3 timmar av aktiviteter.


Fjärr



Såhär ser man ut när man hämtar en apport =P Glädje och fart, retriever så klart ;)


Kommentarer
Postat av: Malin & Dima

Skönt att va klar med uppsatsen, den kommer säkert bli med på opponeringen:)

Skönt när hundarna är lugna & snälla ihop med en massa barn! Det är Dima oxå, men hon är ju van en massa ungar...



SV: Haha, nejdå jag lovar att de är Sandy på bilden! Jag knäppte den förra veckan. Lite kul att dom oxå är lika varandra, fast dom inte ens är släkt:)

2011-05-27 @ 15:48:54
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0