Bloggande på beställning

Idag har Hanna beställt en inlägg. Det känns nästan som om jag är känd =P Tack Hanna för det!

Vad jag ska skriva var däremot upp till mig. Hundträning kan vi skippa för här har inte hänt mycket på den fronten. Diva har vilat denna vecka då hon har kännts en aning seg i både kropp och knopp. Tror att det kan bero lite på det kommande löpet.

Brorsan fyllde år i fredags. Hela 17 år är han nu, stor har han blivit min stora lillebror :)  Fredagen tillbringades med bästaste Emelie, vi var först på birsta och sen klippte hon håret på mig. Så nu är det ca 1 dm kortare. Kvällen färgade jag det mörkbrunt så det vart en lite makeover.

Den stora sensationen igår var att Timrå vann matchen mot Djurgården och klarade sig undan kvalserien =D Säsongen är slut och det ska bli spännande att se vilka spelare som ingår i truppen nästa år. Jag hoppas verkligen att Timrås Anton Lander får en chans i landslaget under VM senare i vår, det är han verkligen värd. Jag tror säkert att han höjer sig några snäpp när han får ännu bättre medspelare och kan säkerligen bidra med både fart, skicklighet, farliga målchanser och ledaregenskaper.

Gårdagskvällen tillbringades på Kåren i trevligt sällskap och spännande utklädnader.

Idag har vi varit ute på en härlig promenad i det underbara vädret, brorsan har även blivit firad idag, så tårta och kakor har intagit =)

Hockeyn har bytts mot fotboll idag och matchen som tittas på är Liverpool vs Manchester United. Helt otroligt så leder Liverpool i denna stund med 3-0!!! 3-0, det är helt otroligt. Sist dom vann var i början på 2000-talet om ja inte minns fel.

Hoppas alla har haft en bra helg. Det har jag haft :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar bilder från kåren gnällspik ;)

2011-03-06 @ 16:15:12
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Hanna

oj, gnällspik skulle inte stå så där. Det är JAG som är gnällspiken :)

2011-03-06 @ 16:16:17
Postat av: Malin

Härlig helg!! Gött att dom klarade sig undan kvalserien! Men JAG ser nu fram emot att se FBK i slutspelet!!! ;) Ha det gott!!

2011-03-06 @ 19:09:53
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Håller sig håret bra eller känns det fortfarande sltet? :P

2011-03-11 @ 23:28:39
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Sv: Vad härligt :) Nämen oj, försvann dom :O

2011-03-13 @ 10:59:56
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0