Beautiful Blogger Award



Jag fick denna award från min härliga träningskompis Ingela som förövrigt även äger Wynntorps Eddie Meduza "Indy" och farbror Zeb.

Med awarden ska jag lista fem saker om mig själv och så skicka awarden vidare till andra bloggar jag tycker om.

Mina fem:

1. Choklad (drickbar) tycker jag bara om på vinter, och då enbart varm.

2. På våren då det börjar tina och nerfarten till våran parkering blir isfri tänker jag alltid på när jag var liten och fick ta fram cykeln. En helt underbar känsla.

3. Jag har börjat överväga att tävla i Streetdance men jag är fortfarande för feg för att ta tjuren vid hornen och anmäla mig.

4. Jag har en enorm svagehet för böcker. Filmer och kläder jag har kommit ifrån lite, men böcker kan jag köpa hur många som helst av och när som helst.

5. Min bil ser ut som en samlingsplats för "skräp" men i själva verket är det en utmärkt plats för att förvara alla hundträningsgrejer  som jag inte har plats för inne. Man åker aldrig ifrån något då heller.

Jag skickar vidare till de som vill anta den :) Förslags vis Malin, Emblem och Hanna men även alla som känner sig manad :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vår bil ser också ut som en samlingsplats för skräp. Skillnaden att skräpet i vår bil faktiskt är skräp och inte flashiga hundträningssaker =D

2011-03-27 @ 08:33:31
URL: http://finamalina.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag tänker oxå alltid på när vi fick ta fram cykeln när våren kom, jag & min bror brukade t.o.m hacka bort den sista isen på gatan för att det skulle gå fortare:) Jag känner även igen bilen full med saker, det är samma här fast jag har även en heldel skräp oxå... Ha det gott!!

2011-03-27 @ 09:45:04
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0