Nytt!

Nu har här handlats, ett grönt regntäcke från Hurrta har Diva fått så hon ska hålla sig varm och torr om bland annat armbågarna till hösten då det blir kallt och blött, sedan har jag köpt mig ett regnställ från Arrack Outdoor så jag oxå kan hålla mig varm och torr om bland annat armbågdarna ;) Vi har även fått i  ungdomsgruppen en träningsväst så nu stå det så fint Wynntorps Diva på min rygg =)  Näst på inhandlingslistan är en grön/organge y-sele från Hurrta till Diva. Tänk så fin hon ska bli nu =D Så här ser sakerna ut som vi har/ska beställa.



Mitt regnställ, den grön/bruna har jag köpt!


Såhär ser Divas täcke ut :)


Såhär kommer Divas sele att se ut så den är inhandlad.

Annat spännande som har hänt är att jag har fått jobb på kommunen nästa vecka =) Måndag till fredag mellan 06-15. Ska faktiskt bli kul!

Har varit och tränat i den lilla lekparken vi har här i området idag, rutplaceringar och dirrigeringsapportering stod på schemat idag. Sist vi tränade lyckades jag såklart sabba rutan, men denna gång för att jag bara var tvungen att tesa om hon kunde det på långt avstånd, och jag har själv förbjudit mig att skicka henne på långt avstånd för det gör inte alls någon nytta! Arg jag blir på mig själv! Men idag så tränade jag ENBART på 5-10 m för att få henne säker igen. Laddade rutan de sista 2 ggr och då gick hon jättefint. Så nu ska jag försöka att inte sabba det hela! Dirrigeringsapporteringen tränade jag med godisburkar idag för jag har sett en tendens till att när hon ska ta vänsterapporten så vänder hon till höger och vänder sedan upp till vänster. Och jag vill passa på att ta bort det medans det nyss har börjat så det inte blir ett mönster!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det var islandshästar! Håller helt med dig, bästa hästarna!!:)



Va roligt med nya saker!:)

2011-07-15 @ 17:03:02
URL: http://www.sofiegustafsson.se
Postat av: Junitjej

Y-selen har jag till min Yambo. Jag är jättenöjd med den!

2011-07-15 @ 17:39:59
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

Jag vill också ha Arraks regnställ! Har västen och vinterjackan, ääälskaaaar dem :) Ska prova ett par brallor imorgon, ska närmligen iväg på spårkurs och instruktören säljer arrakgrejer :)



Gillar alla hurttas grejer jag! Har massor av koppel, selar och halsband från dem! Även ett täcke - en vintertröja typ med snöstopp - som Flx har när vi åker skidor i fjällen. Annars har vi Obtrack och backOnTrack.

2011-07-15 @ 23:28:16
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Snygga grejjer! Vad ska du göra på kommunen?

2011-07-17 @ 10:44:56
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: EmbLeM

Ojojoj här shoppas det :)

2011-07-19 @ 10:39:37
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0