Cissi har gått över till den ondasidan

Nu har jag fått nog! Idag gick vittringen skit igen, från att ha funkat kanon igår. Igår sprang Diva ut och vindade direkt och hittade rätt direkt. Gjorde om det ytterliggare en gång och samma resultat igen. Gjorde det igen idag och självklart lyckas jag göra ett stort misstag. Jag har stått och skurit falukorv på bänken varpå jag lägger pinnarna nedanför den. Dumt drag! Jag visade inte heller Diva innan att det var jag som hade korven så hon började leta korv. Tog tillbaka henne och visade henne att jag hade korven och la även om pinnarna och då förstod hon att det var pinnarna hon skulle hämta. Vad gör då Diva? Jo hon PLOCKAR en mass. Springer ut och springer in I PINNARNA och hämtar första bästa.

Jag förstår inte vad det som bli fel. Jag vet inte om det var korven som utlöste hennes beteende och att hon inte kunde komma på vad hon skulle göra och gick upp i stress över det. För vissa gångern så fungerar det klockrent och hon går ut och hittar rätt pinne direkt utan något som helst problem. Men så fort någoting stör henne eller att hon skulle ha för mkt drag till pinnarna så blir det fel.

Så nu har jag gått över till den onda sidan kokar just nu alla min 75 vittringspinnar! Luktfria ska dom bli och sen får ja ta och fundera hur ja ska lägga upp det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevligt att du gör mig sällskap på den arga sidan! Det är typ bara jag och Gordon Ramsey här, och det är ju trevligt med lite tjejsällskap ;)



För övrigt tror jag att vittringen kommer gå bättre nästa gång igen, nu när du har nykokade pinnar och allt :)

2011-02-10 @ 18:13:09
URL: http://www.beardisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0