En början eller ett slut?

Det händer en massa saker i mitt liv just nu och jag tänkte avslöja en del men inte alla;)Tröttheten som förstörde en del av hösten är som bortblåst och ny kraft  och ork har tagit plats i min vardag.

Jag har börjat en sociologikurs nu och det är verkligen ett roligt ämne som jag hoppas kunna fortsätta utbilda mig inom :)

Dansen har även börjat igen, denna termin är det en kurs i streetdance/hiphop, grad medel/avancerad (tror jag det är). En helg i slutet av maj kommer vi att ha en vårshow och där ska min dansgrupp vara utklädd till romare =P

Hundträningen går framåt och ridhusträningarna har helt klart gett oss en hel del. I mars ska vi träna för en instruktör som heter Monica Lindblom och i september (om jag inte minns fel) så ska vi träna för förra årets SMvinnare Lillemor Edström. Ska verkligen bli spännande, roligt och lärorikt. Känner att det är på tiden att utvecklas igen och få nya kreativa influenser så vi kan fortsätta hitta nya sätt att träna på.

Om allt går som planerat så är jag färdigutbildad tävlingsledare för bruks i slutet på maj. Ett årsmöte i slutet av februari kommer även att visa hur klubbens framtid kommer se ut.

Första tävlingen för säsongen börjar oxå närma sig. Dock är det några veckor kvar så vi hinner finslipa momenten ytterliggare.

Det är väl allt jag kan avslöja just nu :) Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Vad härligt att höra :D

2011-02-06 @ 16:39:18
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0