6. En bild på ditt syskon.

Eftersom det är aningen svårt att hitta ett kort på min lillebror så knyckte jag ett av honom ;) Jag har förvisso många roliga på honom när han var liten men det visar inte riktigt den långa och nästan myndiga kille han är idag. Kan även tillägga att denna bild är den mest normala jag lyckades hitta på honom =P So here we go!




C är den snällaste och bästaste lillebror du kan tänka dig :) Han har åkt hem efter skolan många gånger för att mina hundar inte ska behöva vara ensam så länge och han är dessutom en väldigt trevlig kille :) Jag tycker synd om er som inte har en lillebror som min, men jag delar inte med mig av honom bara så ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0