3. En bild på någon i din familj.

Oj, detta blir helt klart svårt. Räknas hundarna som någon i min familj? Jag tror jag slår på stort och kompenserar människor med de 4:a djur som vi har/haft :)




Detta är Mimmi, våran otroligt söta långhåriga katt som kom till oss 1991 och levde i ca 17 år.


Detta mina kära vänner är ett kort på min kanin Skuttis. Jag fick henne -97 om jag inte minns fel och hon levde 6 år. Denna kanin hade helt klart karaktär och var så otroligt arg av sig. När det var jagis i köket av både Tessie och Mimmi så var det denna lilla palt som jagade =P Men som ni kan se så var hon otroligt söt.


Och sist men inte minst så har vi mina 2 ögonstenar. Tessie längst bak och Diva närmast kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0