Smått och stort

Igår fick jag bekräftat att jag har kommit in på Projektledarutbildning inriktining folkhälsovetenskap så i morgon har jag min första lektion =) Dagen har spenderats på Birsta City med Linnéa där jag inhandlade ett par jeansleggings, har hundarna fått promis och jag har suttit en säkert 1 timme i telefonkö till diverse ställen men nu ska allt vara fixat och jag är alldeles yr i huvudet efter allt som har hänt den senaste veckan. Nu skulle en semester verkligen inte vara helt fel :P

Ikväll är det dans och denna termin kommer jag att dansa Streetdance/hiphop lätt/medel som förra teminen. Eftersom jag har hundträning så är jag en aning begränsad vad det gäller träningstider för dansen så detta var den enda tiden som passade. Men jag hoppas att dom lägger Streetlatin high heels på en annan dag nästa termin för då ska jag utmana mina ben och fötter och dansa i högklackat.

I eftermiddags tog jag tjuren vid hornen och tränade vittringen, första gången på väääääldigt länge. Jag använde enbart 2 pinnar idag och första gången gick verkligen superbra. Hon luktade på båda pinnarna innan hon valde att gripa rätt. Snacka om härligt! Förhoppningsvis så fortsätter det i den här riktiningen och att vi snart är på banan igen ;)

I morgon har vi elitträning igen och nästa måndag har vi träning för Linda igen. Det ska verkligen bli kul att komma igång igen!

Ha de så bra så uppdaterar jag kanske i morgon efter träningen.

Kommentarer
Postat av: Tina / Rosso

Grattis att du kom in på linjen.



Angående tränare så har vi bollat frågan vidare till någon som eventuellt kan ge dig något tips.

Vi har inte glömt dig, men väntar på svar.



Ha det bra // Tina

2010-09-10 @ 13:25:17
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0