Idiot!

Idag när jag var på väg hem från skolan så hände något som verkligen var obehagligt. Jag på och körde på motorvägen (2 filigt) och eftersom det var en lång kö i det ena körfältet då jag skulle fara ut på motorvägen så valde jag omkörningsfilen. Sagt och gjort, jag körde om kön med bilar och var precis påväg att svänga tillbaka till det andra körfältet då en IDIOT kommer och kör om bilen bakom mig och sedan kör över till det körfältet jag är påväg in och kör alltså om mig på utsidan?! Alltså mellan min bil och ytterräcket. Helt sjukt. Hade jag upptäckt honom 1 SEKUND senare har en krock varit ett faktum och jag antar att vi inte skulle må så bra vaken han eller jag. Vilka idioter det finns. Att man inte kan tänka efter lite? Kör om på utsidan när jag tilloch med är påväg in i det körfältet och man kör typ 100 km i timmen :O Behöver jag tillägga att det var en kille i 20års åldern?

Usch, otroligt läskigt var det iaf.

Nu har jag iaf fått informera om det =P

Hoppas alla får en bra helg =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte undra på att unga killar är överrepresenterade bland (alla) olyckor. Förbannad är vad man blir!

2010-10-29 @ 19:52:00
URL: http://www.beardisar.se
Postat av: Malin

Galningar finns det tyvärr!! Själv körde jag bakom en bil till jobbet under veckan som inte hade ett enda lyse bak... Det var tidig morgon och kolmörkt ute. Han syntes inte alls förens man kom ganska nära.



Tur att det gick bra för er iaf!

2010-10-30 @ 21:47:16
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0