Utmaning



Denna utmaning fick jag av Ingela, Indy och Zeb, och jag ska skriva fyra saker om fyra saker.

Fyra TV-program jag tittar på
One Tree Hill - den bästa ungdomsserien som finns!

NCIS - min favorit då det gäller kriminal/drama

Idol - bara för att Jay är med =P

Elitserien - vilket är självklart med tanke på att Timrå spelar.

Fyra saker jag har gjort i dag
Snozade länge på väckarklockan

Ätit frukost

Tittat på ett avsnitt av One Tree Hill

Skrivit lite på Divas träningsupplägg

Fyra saker jag längtar efter
Att få det efterlängtade första priset i klass 3 för att sedan kunna sikta mot championatet

Sommar och värme

Att bli frisk igen

SM till våren

Fyra saker på önskelistan
En resa till Stockholm för att se på lydnads SM

En kalender

One Tree Hill säsong 7

Böcker av Nicholas Sparks

Jag utmanar Emelie, Hanna, Linnéa och Malin

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Ja den idén tycker jag verkligen att du ska tipsa om. Om inte annat så kan du och jag åka och bowla på jullovet kanske! :)

Woho jag är utmanad! :D dock länkade du till fel blogg :P emblemS ;)

2010-11-21 @ 12:45:31
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0