Make over

Här har det inte hänt mycket den senaste veckan. Diva och jag har tagit det lugnt och bara gått promisar och lite apporterings träning. Igår var ja i skogen med Hanna och hennes beardisar. Vi la ett andra viltspår med Diva och hon gick ett med sin ena vovve. Diva skötte sig riktigt bra och hade inte alls nått problem med vinkeln denna gång. Väldigt glad över det :)

Ikväll har jag dans igen =D Det är verkligen roligt och till på köpet är det nu 2 ggr i veckan.. Jag var rädd att den avancerade streeten skulle vara försvår iom att det är tävlingsdansare som dansar i den gruppen med. Men efter första gången så har det faktiskt gått bra =)

I helgen är det valpkurs igen och denna gång ska Diva få följa med och visa lydnad. Var även in till veterinären där Linda (som ja har tränat för i vinter) jobbar och förklarande mina problem med vittringen. Hon tyckte att ja skulle fortsätta att träna lika dant så att hon får befärsta vittringen ordentligt och sen får vi ser hur det blir.

Idag har jag även varit och hämtat ut röntgen bilderna från Divas röntgen som vi gjorde då hon var liten. Kan vara bra att ha till senare. Har även färgat håret idag. Snälla Emelie klippte håret på mig igår så nu är jag minsan väldigt nöjd =P Tänkte lägga upp lite bilder på hur det blev :)

    
Innan
    
Efter klippning

Efter färgning

Så sista bildern är alltså slutresultatet. Uppklippningen syns inte så väl på bilderna men lite syns iaf. Dock har jag på de 2 övre bilderna använt plattång. Klicka på bilderna för att få dom i större format.


Inläggets citat: Most of the time the greatest rewards come from doing the things that scare you the most.” Whitey Durham from One Tree Hill


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bidde ju fint det där! =)

2010-05-29 @ 10:06:08
URL: http://www.beardisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0