Torsdag 11/3

Idag började Draghunds-SM här i Sundsvall. Så idag har jag varit där och jobbat hela dagen. Jag har suttit i kassan i fiket så det har varit en väldigt bra dag. Han tyvärr inte med elitlydandsträningen idag men det kan vara nyttigt för Diva att få lite vila med.  Även morgon dagen kommer bli lugn dag för hundarna då jag även då ska vara funktionär. Är vädligt fashinerad över alla dessa unga människor som är med i draghundsporten. Så nu längtar jag lite efter nästa hund så jag förhoppningsvis kan träna lite drag med. Stackars nästa hund.. Den kommer få göra en massa om den få vara frisk och hel. Både jakt, drag, lydnad, liiite agility och bruks så klart.. Stackars hund:P

Nä nu till något annat. Jag anmälde mig igår till en sommarkurs och hoppas att jag kommer in. Det vart en kurs i Fysisk aktivitet och hälsobedömning. Så jag hoppas att jag kommer in.

Detta inläggets citat: "Once you choose hope, anything's possible." By Christopher Reeve.


Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Spännande med drag kan jag tro.



Hoppas du kommer med på kursen.



Men Cissi, stackars hund.....Det finns inte en hund i hela världen som skulle vara stackars hund hos dig, tvärtom din dumsnut!!!

Kramizzar från Tina som är sur som måste arbeta i det fina soliga vädret vi har idag.

2010-03-13 @ 11:41:07
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0