Scary

Var någonstan mellan sömn och vaket tillstånd i natt då jag hör ett lite hasande ljud från Divas ände av rummet. Tänker inte mer på det för att jag visste att det var datorn som hade åkt av kudden ner på golvet. Jag känner en lätt tryck på ryggen men tänker inte mer på det utan fortsätter i mitt halvsovande tillstånd. Tills jag känner luften i örat. Diva blev alltså så rädd för ljudet av datorn att hon hoppade upp i min säng och gömde sig bakom mig (mellan mig och väggen.) så långt från ljudet som möjligt. Skrattar lite för mig själv där jag ligger med en rädd hund som inte får vara i sängen i vanlig fall men tok till flykten och blev räddad av mig. Det tog även ett tag innan jag lyckade få ur henne ur sängen och ner på det läskiga golvet igen. En timme senare vaknar jag igen av att Diva ligger i min säng.. Snacka om stora vakthunden min. Känns verkligen tryckt att ha henne vid sin sida då modet sviktar.. :P

I morgon är det träning för Linda igen och jag hoppas att snön kommer som vi förväntas få. Då jag kan köra rutan som jag hoppats på. Annars ska vi ta upp fjärren och kon skick.

Tränade lite igår med, fast att jag sa att jag skulle låta bli, vart så sugen i och med U-SM nu. Blev ganska bra trots allt.  Vittringen var förvisso en katastrof för hon har tydligen "glömt" bort det eller så var det pga all nysnö och ett tag sen vi tränade de..  Sen körde jag avslutet på rutan från läggandet och inkallning med fot gåendet. Såg riktigt snyggt ut andra gången i körde de.

Jag var även duktig och simmade 40 längder igår, och när jag kom hem fick jag våfflor:) Fler uppdateringar blir de förhoppningsvis i morgon efter träningen:)

Tänker i slutet av detta inlägg citera en av favorit låtar just nu. Låter heter Call Me och gruppen Shinedown och citatet liyder; I'll always keep you inside, you healed my heart and my life, and you know i tried."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0