Klappat och klart!

Nu har jag bokat stuga till lydnads SM i sommar =) Det ska bli så kul, jag längar verkligen. Än så länge ligger snön kvar och sommaren känns väldigt långt bort. Men de kommer gå fort och snart står jag där och tittar då mina vänner tar studenten och skriver tentan som jag har kvar..

Tänkte berätta om en sak som hände igår på långpromisen med Diva. Hon sprang lös på en äng och såg plötsligt 2 rådjur hon stannade och tittade på dom, jag ropade på henne och hon kom tillbaka till mig. Jag såg att rådjuren sakta började gå ifrån oss. De stod kanske 100 m från oss, lät henne fortsätta springa lös. Hon lyssnade superbra och brydde sig inte alls om dom, och hon som blir alldeles galen då hon ser dom då hon är i koppel. Stolt matte var jag allt igår =)

Idag vart det en promenad i strålande sol och minus 2 grader, hundarna var lagomt sandiga och blöta under magen då vi kom hem. Men det går åt ljusare tider iaf =) Ikväll blir det dans för min del och i morgon är det TL-utbildning som gäller och då ska kanske jag och Diva vara försökskaniner i ff för de som ska kommendera.

Nu äre med skrivande för idag. Ska begrava min näsa i FYSS-boken =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0