Duktig!

Idag har både jag och Diva varit duktig. Dagen började med en promis i det härliga vädret. Sedan begravde jag min näsa i FYSS-boken (Fysisk aktivitet i sjukdomsprevention och sjukdomsbehandling), där jag håller på att läsa om olika mätmetoder för att mäta fysisk aktivitet hos olika personer, samt olika metoder för att öka motivation hos inaktiva personer.

I eftermiddags så sprang jag en sväng, väldigt tungt i benen idag. Kan iofs vara för att det hårda danspasset igår sitter kvar i benen. Men skönt efteråt var det. Än så länge står det 13 000 steg på stegräknaren idag, ganska bra gjort med tanke på att jag har pluggat oxå.

Ikväll så var vi jag och Diva på TL-utbildning. De hade fått tag på ett tävlingsekipage som körde istället för oss och tur var väl det för vi var 11 st som skulle köra igenom elitbruks ff. Men jag tränade henne lite innan och det gick helt okej, men underlaget är verkligen inte kul. Stenhårt på grusplan och det går inte så bra att träna över huvudtaget. Hoppas det blir bättre underlag till helgen då det är kurs igen.

I morgon ska Diva få helkropps massage. Så sen blir hon som en ny hund;)

Jag måste iaf berätta något som hände igår under min danslektion. En av danslärarna där har en son, han är runt 3 år och super söt. Han kom in på vår lektion när vi stod och strechtade med foten mot väggen och säger: "Mamma jag tror dom håller på att flytta väggen." Sååå gulligt. Sen så sätter han sig på golvet då vi skulle strechta baksidan lår så tittar han på sin mamma igen och säger " Jag är inte så bra på de här." . Sen när vi skulle strechta nacken så håller vi vänster hand på höger sida och tvärt om. Men han håller sin vänstra hand på väster öra och tittar noga på oss alla. Så när jag gick därifrån så jag hade jag fått mig ett gott skratt över att vi höll på att flytta väggen och sen var han verkligen super gullig. 
 
Jag hoppas ni förstrå jag vad jag menar. Lite vimsigt skrivet av  mig.
Ha de så bra allesammans.


Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Duktiga ni är..

Vi förstår precis.



Tusen tack för grattiset efter våran helg.

Är sååå nöjd.



Roligt att Diva med familj är stolt över pappsen!!!

2010-03-24 @ 09:52:38
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0