Aktiviteter

Haha jag fick ett påskägg igår av pappa. Man blir aldrig för gammal för ett påskägg med godis i;)

Mötet med ungdomskommittén gick bra igår. Vi fick några nya idéer och förhoppningsivs så får vi en fungerade ungdomsverksamhet igen.

Dansen igår var rolig och jobbig och vi fick även reda på att vi ska ha en dansshow i mitten på maj.

Idag börjde dagen med uppstigning vid 8 och så stack jag iväg till stallet för att rida Gauti. Snöade lite men det var ganska skönt, red en sväng barbacka på grusvägen.

Sedan tog jag ut Diva på en sväng så hon fick springa av sig lite. Gjorde middag då jag kom hem så mamma kunde ta med sig till jobbet. Stack sen ut och sprang en sväng trots att benen kändes tunga. Det gick faktiskt förvånansvärt lätt att springa och det var riktigt skönt. Pluggade lite om bland annat hjärtproblem i samband med fysisk aktivitet. Sen förtjänade jag en film så jag såg Not another teen movie. Den var väl sådär men den gick att titta på.

Åkte sen väg och tränade Diva på klubben. Rutan gick inge vidare. Hon springer ut fint men sen när jag säger stanna så lyssnar hon inte utan bara letar bollen. Jag blir galen över det! Sen körde vi apporteringen och det fungerade super bra. Fjärren funkade oxå vädligt bra idag. Konskick tränade vi några gånger och det fungerade bra de med.

Åkte och handlade lite mat senare och upptäckte att dom sålde The Twilight Saga: New Moon på ICA och jag stod länge och väl och funderade på hurvida jag skulle köpa den eller inte. Nörd som jag är så kunde jag inte låta bli utan köpte den så klart. Nu står den fint bredvid Twilight filmen på hyllan.

Jag har hittintills fått nästan 15 000 steg på stegräknaren, det kompenserar de jag inte får i morgon då de blir simning för Diva.

Jag har inget citat idag så ni får klara er utan, det kanske ni tycker är skönt;) Ha de så bra så skriver jag nog ingen på torsdag. Om ni inte läser något mer innan påsk så glad påsk på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0