Nationaldagen

Då har det hunnit bli vecka 22 och 6 juni. Tiden går fort och sommaren har kommit även hit till norrland. Många glada studenter fyller gator och krogar på såväl helger som veckodagar. Igår vad jag och Linnéa på bio och såg The Last Song. Jag tycker att det var en riktigt bra film och jag rekommenderar verkligen den till andra. Sen så stannade jag kvar hos Linnéa och gick en trevlig tur på stranden och satt uppe och pratade till halv 3 då jag åkte hem.

Idag vaknade jag vid 11.45 och gick då ut och tränade med båda hundarna. Divas träning gick verkligen bra och jag känner att vi är påväg tillbaka igen. Rutan klarade vi utan problem idag. Lika så då de gällde att inte tugga på vittringspinnen. FJärren ser bättre och bättre ut och vi kommer nog ha den klar om det blir start på U-SM. Sättandet var bra idag och lika så apporteringen. Även jag kände att det var roligt att träna igen =)

Förutom träningen idag så har jag varit och målat barn på Nationaldagsfirandet. Idag målade vi; tigrar, fjärillar och Sveriges flagga.

Nu ska jag ta och beställa några böcker. Men jag återkommer kanske på tisdag elr onsdag då vi har varit och tränat med elitgruppen. Då ska jag även göra mitt beslut om hur vida det blir anmälan till U-SM elr inte..


"Do you ever wonder if we make the moments in our lives or if the moments in our lives make us?" ~Lucas Scott from One Tree Hill


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du glömde bilarna Cilia, bilarna! ;-)

2010-06-07 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0