Fredag?

Denna vecka har flyte på ganska bra. Jag och Diva var och tränade på klubben i tisdags och det gick nog ganska bra. Jag själv tappat alla motivation för lydnaden. Vet inte varför men jag kan inte ens känna mig glad över det som funderade mycket bättre än innan vilan. Hur som helst. Jag tränade rutan och den gick ganska bra, hon lyssnade lite dåligt på stanna kommandot men hon sprang ut med bra fart. Inkallningen funkade verkligen bra, fjärren funkade även den super bra. Apporteringen tuggar hon inget alls på då vi bara tränar ingångar, både då det gäller vittringspinnar och träapporten.

Jag har jobbat onsdag, torsdag och fredag då firman fick en stor brandsanering. Härligt med lite extra pengar :) Är dock så trött att jag tror jag skulle somna på stört om jag skulle lägga mig.

Igår var sista tillfället på dansen för i vår med. Lite tråkigt då det verkligen har varit kul och utvecklande. Valpkurs och tl-utbildning hade jag igår kväll med. Jag kunde dock inte gå på båda så jag nöjde mig med valpkursen. Näst sista gången igår och det var verkligen tråkigt med. Men men... 

Har jag planerat att plugga hela nästa vecka. Har tenta uppe i Östersund på fredag så jag vill fokusera på det. Samt att några av mina kompisar tar studenten på onsdag och torsdag nästa vecka :) Lillebrorsan går ur 9:an om en vecka. Sen en 15 juni avlägger jag skriftliga tl-provet.

Ska nog försöka träna Diva lite i helgen med. Nu ska jag ta och plugga lite. Ha en bra helg allesammans.

Om 2 veckor så smäller det =D =D Då lämnar jag och mamma och förhoppningsvis Diva Sundsvall för en tripp ner till Karlstad och Lydnads SM!!! Längtar verkligen super mycket efter att få träffa alla goa människor igen!



Inläggetscitat: In a moment of happines you forgot everything around you, and everytime you go throu something hard, think about the good moments. -Unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0