Lost?

Idag har jag glömt bort både datum, dag, vecka och månad. Trots att jag har jobbat tisdag, onsdag och idag så kunde jag inte för mitt liv komma på vilken dag det var då jag skulle skriva tidssedeln. Detta slutade i en mindra katstrof som innebar att jag var tvungen att skriva om både gårdagens tidsedel och dagens.

Igår när jag skulle skynda mig ut ur bilen för att hinna äta och duscha innan jag skulle iväg på premiären på The Twilight Saga: Eclipse så skulle jag stänga igen bildörren och självklart så var mitt huvud lite ivägen. Så tack vare de så fick jag en fin bula i pannan och huvudvärk =P Eclipse var minst lika bra som de 2 tidigare filmerna. Jag tycker dock att böckerna är bättre, men filmerna är väldigt välgjorda och de finns minsan snygga skådespelare med där med ;)

I tisdags så var jag och tränade Diva och det gick ganska bra, det var dock 21 grader ut och väldigt jobbig luft att träna i. Hon vart lite seg och orkade inte riktigt men hon gjorde allt hon skulle bra men med ett lägre tempo. Upptäckte idag att det är en månad kvar tills det är U-SM :O Shit! Måste träna, måste träna, måste träna!




Inläggets citat: "The world is full of magic. You just have to believe in it." ~Nathan Scott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0