Helg

Här har det inte hänt så mycket idag. Jag och mamma var och apporterde lite i morse och Diva var verkligen taggad. Trots ganska påtaglig värme så spang hon och hade intensiteten uppe och letade bra. Hon fick göra 4 skick och alla gjorde hon mycket bra. Lite slamsig vid avlänandet men annars så hade hon bra fart och hittade dummisarna utan mycket onödigt springade. Jag har även bakat 70 st kanel och vaniljbullar idag. Diva fick massage idag och fick testa en vibrations platta som ska hjälpa leder och ligament att slappna av. Detta verkade hon tycka var en aning konstigt och uppskattade det inte så värsta mycket. Massagen däremot älskar hon. Att för det första få vara i centrum och till och med bli "klappad" väldigt skönt är nog det bästa som finns enligt Diva.

Igår inhandlades vad jag trodde var en blå bikini som sedan visade sig vara lila. Vilket iofs inte spelade mig någon större roll, men jag blev lite förvånad. Den var blå i ljuset på affären men lila då jag kom hem =P Hundarna fick var sitt nytt halsband från Hurtta Collection.


Divas nya halsband


Tessies nya halsband

I morgon är det simdax för Diva igen. Det var ett tag sen nu. Hon ska även bli schamponerad å fin så hon inte lukar så mycket efter löpet.



Inläggets citat: There comes a time when every life goes off course. in that desperate moment, you must choose a direction - One Tree Hill

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Tjusigt :)

2010-07-19 @ 00:28:46
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0