Tar det aldrig slut?

Gårdagen promenerade jag hundarna med mamma, mormor och morfar som sällskap. Trevligt värre:D Natten tillbringade fram för tv och J-VM mellan 03.00 och 05.30... Tragiskt nog så förlorade Sverige mot USA med 5-2.. Sen vare bara kliva upp vid 10 för att åka till stallet och rida Emmas bruna springare:) Hem å äta lunch och sen iväg och promenera båda hundarna.. Och vad tror ni det har börja göra då? Jo snöa så klart. Hur mycket snö hade de tänkt komma här igentligen? Snålblåst och -12... Inte spreciellt trevlig promenad vill jag lova:S

Nu är jag hemma igen och ska skiva klart analysen på The Namesake.. Det var faktiskt en bra bok, rekommenderar er andra att läsa den om ni behöver en bok att läsa:)


Senare ikväll ska jag städa, ska fira födelsedag i morgon... 

Ha de så bra så kommer en uppdateringe i morgon kanske;)

 


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Svar: Det gick bara bra :) Dock blev han lite trött i sin vinterpäls inne i det varma ridhuset :P men han kämpade på gott ändå :)

2010-01-04 @ 15:58:55
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Lisabet

Fin blogg du hade, jag visste inte att du hade en blogg, men jul att läsa om dig och hundarna i alla fall!

2010-01-04 @ 16:16:33
URL: http://aussieactionsmirra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0