Söndags inlägg

Dagen började med en super härlig promenad med hundarna, och Diva fick vara lös nästan hela turen. Hon skötte sig super bra då vi mötte både hundar, joggare och gångare. Väldigt nöjda hundar var de då vi kom hem. Sen har jag skrive klart uppsatsen, kommenterat de sista på talet och nu är ÄNTLIGEN kursen slut!!! Nu ska jag bara ha de skönt i kväll och se på film.

Vecka 3
Då har vi den där sammanfattningen för veckans träning då.

FF har gått vädligt mycket frammåt och jag känner att hon mer elr mindre är klar för 3:an program där. Så skönt.
Fjärren har gått bättre denna vecka och jag börjar känna att jag kan lita på henne där.

Inkallningen är inte något att hänga i julgranen alls. Den måste jag ta tag i till veckan.

Vittringen gick bättre än förväntat denna vecka.

Dirrigeringsapporteringen har gått bra och där är det mest rutin och avstånd som måste bli bättre.

Sättande kan hon vädligt bra och där håller jag nu på att varriera mellan olika varrieanter. ¨

Så mycket mer har jag inte att säga. I morgon om vädret håller i sig så hoppas jag att jag och mamma ska kunna åka till klubben och träna lite:D

Ha en trevlig söndakväll allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0