Söndags inlägg

Jag tror alla kan hålla med om att det är vecka 3 nu?
Idag har jag iaf gått en sväng med Diva och sedan tränad vi lite. Vittringen gick ganska bra men jag tvivlar dock på att hon han det och det kommer tvyärr ta långtid som de ser ut nu:/  Jag började träna konskick idag, ställde ut konan och la en snusdosa bakom med korv i. Gick sedan iväg en bit och sa varsågod. Denna lek tyckte verkligen Diva vad kul;) Kommer nog gå ganska fort att lära henne hoppas jag på. Sedan tränade vi lite svängar och stegförflyttningar och det gick ganska bra de med. Hon trängde lite i stegförflyttningar åt höger men de ska nog gå bra..

Vecka 3:
Sammanfattning av veckan träning.
FF har vi jobbat lite på, både frammåt och bakåt har de gått. Mest frammåt då. Vänstersvängarna är vädligt fina nu och hennes arbetande med bakdelen är väldigt fint nu.

Apporteringsdirrigeringen har mest gått bra och det känns vädligt bra. Vi måste fortfarande avståndet att jobba på och gripandet men hon har verkligen förstått höger och vänster.

Fjärren funkar men längre sträckor går inte att ha då förflyttar hon sig framåt. Så jag får nog fortsätta med kortaavstånd för att få rutin.

Rutan fungerade vädligt bra i måndags och i tisdags inte alls. Jag får nog träna några ggr till innan jag vet hur stort problemet är.

Vittringen har gått ganska så bra. Hon har inte förstått att pinnarna har nått med saken att göra egentligen. Men å andra sida har jag fuskat lite  med gripträningen inne så jag får skylla mig själv.

Konträning har vi ju börjat med och det var kul och förhoppningsvis så blir det bra oxå till slut.

Inkallningen har jag tränat lite på och den gick bra i tisdags.  Hoppas med lite jobb att de kommer bli bra.

Nu kan inte min febriga hjärna komma på nå mer att skriva så det får vara nog för idag. Jag tror iaf att jag kommer ha magrutor efter denna hosta så mycket som jag har hostat idag.. Tur de finns possitiva saker med influensan med;)
Go natt bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Malin

Huja, hoppas du snart är frisk igen!! Kul att eran träning går så bra :) Ska bli kul att följa ert tävlande i vår!



Kramar Malin

2010-01-24 @ 23:20:50
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0